środa, 7 listopada 2012

liebster blog

Z racji, iż zostałam wytypowana przez Melancholię, Królika i Askadasunę wezmę udział w tej zabawie. A co mi tam. I dziękuję bardzo za nominacje.


Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "dobrze wykonaną robotę" Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.



Pytania od Melancholii.
1. Czego najbardziej nie lubisz w ludziach?
Chamstwa.
2. Jaką porę dnia najbardziej lubisz?
Ranek, ale tylko latem. Uwielbiam, gdy ciepłe promyki słońca chcą wejść do mojego pokoju.
3. Co sprawia Ci najwięcej przyjemności?
Hmm... zdecydowanie fotografowanie, to moja jedna z większych pasji.
4. Co cenisz w ludziach?
Szczerość. Wydaje mi się, że dla niektórych jest to trudne.. nie rozumiem ich. Nie zaprzeczę bo czasami też potrafię być nieszczera, ale chodzi mi o większą skalę. Ludzie, którzy nie są szczerzy są tchórzami.
5. Najpiękniejsza książka
Nie czytam dużo, ale tutaj wymieniałabym "Odlot na samo dno" Jana Frey. Nie powiedziałabym, że jest najpiękniejszą. Ale najbardziej ulubioną, do której mogłabym wracać o każdej porze dnia.
6. Twój największy kompleks
O! To zabawne, ale nienawidzę swoich brwi, ot co.
7. Twoja największa zaleta
Chyba to, że potrafię patrzeć na wiele rzeczy z odpowiednim dystansem. gdyby nie to przejmowałabym się nieważnymi sytuacjami.. Choć czasami naprawdę mam za bardzo wyjebane :D
8. Pisanie sms-ów czy rozmowa przez telefon?
Pisanie sms-ów.
9. Co wniosło do Twojego życia blogowanie?
Zaczęłam patrzeć na niektóre sprawy zupełnie inaczej. Dzięki blogowaniu i blogerom stałam się wrażliwsza, potrafię cieszyć się z małych rzeczy. No i oczywiście bardziej zaczęłam rozumieć ludzi, którzy mają problemy. Mój egoizm zanikł.
10. Jaka sytuacja najbardziej Cię stresuje?
Występowania publiczne. Dla mnie problemem jest wyjście na środek klasy coś zreferować, więc nawet nie będę wspominała o większej publiczności. Siedzę wtedy jak na szpilkach i zaczynam w takich sytuacjach dużo jeść.
11. Czekolada czy sen?
Zdecydowanie sen.


Pytania od Królika.
1. Jaki był powód założenia przez Ciebie bloga?
Od tak, by oderwać się od życia.
2. Jaką daje Ci satysfakcję blog? 
3. Czy dzięki blogom patrzysz na świat od innej strony?
Zdecydowanie.
4. Co sądzisz o ludziach, którzy mają odmienne zdanie niż Ty i które ci się nie podoba?
Zależy o jaką sprawę chodzi jeśli się uprę mogę ostro się zdenerwować i powiedzieć co tak naprawdę myślę. Jeśli jednak jest to sprawa nie na śmierć i życie po prostu szanuje zdanie innej osoby.
5. Jak spędzasz swój wolny czas?
Wszystko zależy od mojego humoru. Czasami lubię wyjść ze znajomymi się pobawić albo pójść z nimi na jakiś mały spacer. Czasami wole jednak zostać w domu, odpocząć od otaczającej mnie rzeczywistości.. Czasami lubię też usiąść i projektować sobie ogród marzeń, czyli szkolę się w moim być może zawodzie.
6. Co najbardziej lubisz robić?
Odpoczywać! :D
7. Masz jakiś swój cel w życiu?
Oczywiście, chciałbym zostać opłacalnym architektem krajobrazu, mieć cudownego męża i piękne dzieci! (och, marzenie, które ma niejedna kobieta). A takie inne to... chciałabym spotkać się w końcu z ważną dla mnie osobą, którą poznałam przez internet.
8. Jakim jednym słowem byś siebie opisał/a?
Niecierpliwa.
9. Jak wyglądał Twój pierwszy kontakt z internetem?
Brat uczył mnie wtedy grać w różne gry dla chłopców. Szkolił mnie by zostać najlepszym seryjnym mordercą.
10. Co Ciebie skłoniło do utworzenia bloga?
Chęć poznania czegoś nowego?
11. Jaki dzień w Twoim życiu zapadł ci w pamięci?
Najbardziej zapadł mi w pamięci dzień, w którym uciekłam z domu, by wyjechać 100 km od domu busem na ślepo do innego miasteczka, bo chciałam zobaczyć jak tam jest. Wsiadłam z przyjaciółką w autobus i pojechałyśmy w nieznane.. serio, nawet nie wiedziałyśmy czy w ogóle będzie i o której będziemy miały jakiś transport do domu. A o 22 trzeba było stawić się w domu! Bardzo miło spędziłam wtedy czas. Nawet nie pamiętam kiedy to było. Chyba przed drugą klasą gimnazjum w gimnazjum?


Pytania od Askadasuny.
1. Jakie masz plany na Sylwestra?
Pewnie jakaś impreza w gronie znajomych.
2. Mieszkanie czy domek jednorodzinny?
Zdecydowanie domek jednorodzinny.
3. Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Chodzi o to, co chciałabym robić w życiu? Więc idealna pracą byłoby dla mnie projektowanie ogrodów.
4. Cecha pożądana u przyjaciela?
Wydaje mi się, że nie oczekuję zbyt wielu od przyjaciół. Wystarczy by był ze mną szczery i żebyśmy potrafili ze sobą rozmawiać.
5. Jaki jest Twój sposób na odreagowanie złości?
Często ze złości płaczę, albo po prostu rzucam się na łóżko i czekam aż mi przejdzie.
6. Jak spędzasz weekendy?
To wszystko zależy od mojego humoru, pogody na za oknem itp. Ale bardzo lubię długie spacery.
7. Czego chciałabyś/chciałbyś się nauczyć?
Zawsze chciałam umieć robić na drutach :D próbowałam się uczyć, ale mi to nie wychodzi.
8. Co potrafisz ugotować?
Naprawdę ja i moje zdolności kulinarne są prawie zerowe, ale potrafię przygotować niedzielny obiad, który składa się ze schabowego, ziemniaków i jakiejś tam surówki.
9. Co jest Twoim wymarzonym prezentem? 
Najlepszym prezentem byłby bilet na koncert Coldplay.
10. Co zawsze masz przy sobie?
Telefon i portfel.
11. Od czego zaczynasz dzień? 
Od wypicia ciepłej herbaty i śniadanka.

Moje nominacje: k00la, Julianna, Lexi, PurpuraChica i Dominika. Nie wiem czy będziecie chciały się w to bawić ale.. I jeśli ktoś jeszcze miał ochotę to serdecznie zapraszam ;)

1. Jaki okres w swoim życiu uważasz za najlepszy?
2. Lubisz podróżować?
3. Kot czy pies?
4. Myślałaś kiedyś o samobójstwie? (och, co za pytanie)
5. Czego nie lubisz w sobie?
6. Jakiej muzyki słuchasz?
7. Czy jesteś nieśmiała przy osobach, które dopiero co poznałaś?
8. Kino czy teatr?
9. Czy kiedykolwiek jechałaś autostopem?
10. Sukienka czy t-shirt i dżinsy?
11. Tęskniłaś kiedyś za kimś, kto w ogóle nie istnieje?

12 komentarzy:

  1. Dużo się o Tobie dowiedziałam. Dziękuję za nominacje i przy najbliższej wolnej chwili odpowiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tam najbardziej spać lubię :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię, ale nie tak bardzo, bo jak długo śpię to mnie potem głowa boli :D

      Usuń
  3. Architekt krajobrazu. Jak będę miała własny ogródek to już wiem do kogo się zgłoszę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Matko, wszędzie ten Liebster Blog. Czuję się jak Forever Alone, że nikt mnie nie klepnął :C

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz to się dołączaj, mogę Cię klepnąć! :D

      Usuń
  5. Masz wspaniałego brata, mnie mój pokazał Diablo II i gry strategiczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie umiałabym wybrać spośród czekolady i snu. To znaczy, to zależy od momentu, bo raz wybrałam to, raz to.
    I też zdecydowanie wolę pisać smsy niż rozmawiać przez telefon, chyba że czegoś nie da się ustalić smsami.

    OdpowiedzUsuń
  7. Też lubię książki Jany Frey; są bardzo prawdziwe i mocne.

    I również marzę o tym, by pojawić się kiedyś na koncercie Coldplay'a. To musi być widowisko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Letni poranek jest naprawdę fantastyczny.

    Szczerość u ludzi coraz trudniej znaleźć. To jest trochę jak szukanie igły w stogu siana, rozumiesz.

    No widzisz, jak brat się o ciebie troszczył? Uwierz mi, nie każdy chce, żeby jego siostra została seryjnym mordercą.


    OdpowiedzUsuń
  9. takie zabawy są fajne, bo można się dowiedzieć wielu ciekawych rzeczy, o których na co dzień się nawet nie wspomina :) i jak, udało Ci się zostać najlepszym seryjnym mordercą ? :p

    OdpowiedzUsuń