czwartek, 17 stycznia 2013


Jesteś, niepodważalnie jesteś. Patrzysz w moje oczy i łapiesz mnie za rękę. Taka szczęśliwa jestem, Ty jesteś. Całujesz mnie rano w czoło na przywitanie. Leżysz obok mnie i nawet białe ściany mojego ponurego pokoju nabierają barw. Łapiesz moją rękę i ciągle mówisz, mówimy razem.O tym, że się boje. O tym, że chcielibyśmy już tak na zawsze i zrobimy wszystko by tak było. Szepczesz na ucho milion czułych słów, miliony razy powtarzasz jak mocno kochasz. Ale to mało. Całujesz mnie, a ja? Ja po prostu jestem szczęśliwa, tak w stu procentach. Dotykasz mojego ciała, po którym przechodzi przyjemny dreszcz. Twoje oczy są takie moje, Twój uśmiech najpiękniejszy na świecie, uśmiechasz się w tym momencie tylko dla mnie. Znów szepczemy, tak trudno zabić tęsknotę, która była. Która nadejdzie. Mówisz, ze jesteś tak szczęśliwy, ze mnie masz. Jesteśmy tacy szczęśliwi, moje serce bije mocniej, gdy na mnie patrzysz. Tak bardzo brakowało mi tego spojrzenia, tego ciepła, uśmiechu. Uwielbiam. Sprawia, że jestem najszczęśliwszą kobietą na ziemi. Sprawia, ze cale moje serce jest wypełnione miłością, nie tylko gdy jest blisko.
Zostało puste łózko, jego zapach na poduszce i milion cudownych chwil. Tęsknię za nim od momentu naszego ostatniego pocałunku. Chcę już tak na zawsze. Nieważne jak długo  będę czekała na Ciebie.. choćby całe życie. Teraz czekam na wiadomość. Bo już go nie ma, ale sprawił tymi kilkoma dniami, ze życie stało się wspaniałe. 
Jest nadal, przy mnie czy 250 km stąd. To nieważne. Zawsze jest blisko mnie.

PS. Jeśli ktoś ma jakieś pytania to zapraszam tutaj.

41 komentarzy:

  1. Och, po takiej tęsknocie, każda chwila razem smakuje nieziemsko. Wiem coś o tym.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tak długiej rozłące nawet interesowało mnie to jak ziewa. Dość dziwne no, ale...

      Usuń
  2. Dni, godziny, minuty, sekundy... każda jednostka, która określa czas jest wiecznością, gdy towarzyszy nam tęsknota. Nienawidzę jej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty wiesz kiedy kończy się "wieczność".. Za dwa dni, trzy, tydzień. Moja wieczność jest nieokreślona. Nienawidzę jej, a ta zwykła tęsknota czasami potrafi być przyjemna.

      Usuń
  3. Nareszcie był. Nareszcie się doczekałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu. Moje małe marzenie spełnione. Teraz znów czekam.

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Masz trochę racji. Da się przyzwyczaić do tej pustki.

      Usuń
  5. Nie moge cie na fb znalezc. ;( Chudy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napisz do mnie na gadu to wtedy Ci podam linka czy coś.

      Usuń
    2. Zrezygnowalam z gadu. Uznalam, ze nie jest mi potrzebne.

      Usuń
  6. Po spotkaniu najgorsza jest ta pustka, do której trzeba się przyzwyczaić.. ale zawsze można odliczać do kolejnego spotkania :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem do niej przyzwyczajona.. Mogłabym odliczać, gdybym tylko wiedziała kiedy ono nastąpi..

      Usuń
    2. To prawda.. mam nadzieję, że spotkanie nadejdzie szybciej niż myślisz :)

      Usuń
    3. Boję się, że takie akcje jak np. dziś będą się powtarzały iii... no wiesz...

      Usuń
  7. ale musiał wyjechać czy chciał wyjechać ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Musiał się wyprowadzić, siła wyższa - rodzice.

      Usuń
  8. Szczęście zamknięte w kilku cudownych dniach razem (:

    OdpowiedzUsuń
  9. generalnie czy tylko ta prosta? miałam na bok i nie przeszkadzała mi specjalnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Ale widzę że nie łatwa? Tzn żadna Miłość nie jest łatwa, ale...
      mieszkacie daleko od siebie? Dlaczego wyjechał?

      Usuń
  11. Ach spotkaliście się :D. Cieszę się z tego powodu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. przetrwacie to wszystko nawet bedac tak daleko od siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kilometry, ta odległość, jak to brzmi. a dla mnie osiem minut tramwajem to okropność. ale dobrze, że jesteś szczęśliwa i oby tak zostało!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 8 minut to nic w porównaniu do odległości między nami. Musi tak zostać!

      Usuń
  14. obyś miala więcej takich chwil

    Mimo, że daleko jest masz go cały czas przy sobie ....... bo masz go w sowim sercu i w swoich myślach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jesteś nominowana do zabawy Libster Award przeze mnie! Czekam na Twoje odpowiedzi! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nominowałam cię do zabawy, szczegóły u mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne.
    Życzę Ci, by tych chwil było więcej ;* !

    OdpowiedzUsuń