sobota, 1 grudnia 2012

dzieciństwo to brak zmartwień

Dajcie jeden dzień odpoczynku, swobody. Dajcie jeden dzień, w którym mogłabym znów być dzieckiem. W którym wybiegłabym na dwór ciągnąc sanki za sobą. W którym ścigałabym się z moimi koleżankami na "górce śmierci". Wróciłabym do domu cała wytarzana w śniegu, mama krzyczałabym na mnie, że jestem cała mokra i się rozchoruję. A ja prosiłabym ją jeszcze o pięć minut. Dreptałabym z nóżki na nóżkę chodząc za nią tak długo, aż by się zgodziła..
Pozwólcie wrócić do chwil, w których nie wiedziałam co to smutek,  zmartwienia, problemy.. Gdy byłam szczęśliwa, bo spadł śnieg. Gdy potrafiłam dostrzec piękno w najmniejszym płatku śniegu. Niech wrócą chwile, w których po prostu żyłam pełnią życia.. Niech wróci dzieciństwo. Najwspanialszy okres w moim życiu.. Już nie będę chciała być dorosła. Będę czerpała ze swobody życia jeszcze bardziej niż kiedyś. Kurwa, chcę znów być małą dziewczyną z dwoma warkoczykami, uśmiechającą się dziewczynką. Dziewczynką bez zmartwień.
Jedyne szczęście na dziś to KSW, Dziękuję ludziom, którzy to organizują. Na chwilę zapomnę o całym świecie.

84 komentarze:

  1. Święty Mikołaju prosimy spełnij nasze życzenia :)
    Dziś żyjemy KSW

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To czekamy do świąt :)
      Ty też? :D jak miło, że nie ja sama. Mój kolega stwierdził, że to dziwne, że kobieta lubi KSW :D

      Usuń
  2. Niestety jesteśmy na to za stare.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może z zewnątrz jesteś dorosła, ale w środku możesz być małą dziewczynką. Ludzie powinni czasem tak robić, dzięki temu uciekną od rzeczywistości. Przynajmniej na chwilę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem dorosła, nie chcę być dorosła. A w środku? Pewnie jestem tą małą dziewczynką, naiwną.. wierzącą w każde słowa, które wypowiadają inni.

      Usuń
    2. Ta wewnętrzna mała dziewczynka nie pozwala nam dorosnąć. :)

      Usuń
    3. Z jednej strony to dla mnie dobrze :P

      Usuń
  4. Chciałoby się jeszcze tej dziecięcej swobody ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgadzam się z Tobą, ale ja chciałabym trochę więcej. Być w tym etapie życia w którym jestem, ale patrzeć na świat oczami szczęśliwego beztroskiego dziecka, które cieszy się z tego, że spadł śnieg.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że mogłoby być trochę zgubne. Bo ufałabyś większości ludziom, nawet tym, którym nie powinnaś? Mogliby Cie wykorzystać? A Ty po prostu byłabyś małą, nieświadomą dziewczynką..

      Usuń
  6. O tak, powrócić do lat dzieciństwa i docenić je z pełną świadomością. Dziś gdy patrzę na moją siostrzenicę strasznie zazdroszczę jej tych lat beztroski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też zazdroszczę mojej siostrze tego. Jest taka szczęśliwa, po prostu. Czasami podbiega do mnie i po prostu zaczyna się tulić i mówi do mnie "wiesz jaka jestem szczęśliwa?". Chciałabym tak jak ona. Zazdroszczę jej tego.

      Usuń
  7. Nie ważne, czy byłby śnieg. Chciałabym taki dzień..

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasu nie cofniesz, ale powygłupiać się zawsze możesz ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze można urządzić swój prywatny "dzień dziecka" - przynajmniej tyle możemy zrobic, bo rzeczywistość dzieciństwa już nam raczej nie odda - było, mineło, niestety...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, minęło i nie wróci więcej.. niestety. Ale fakt, od czasu do czasu można zaszaleć, choć to nie to samo co kiedyś ;)

      Usuń
    2. Wiadomo, zawsze będą już jakieś ograniczenia choćby tylko w naszych głowach.

      Usuń
    3. Nie lubię ograniczeń. Chcę być szczęśliwa jak kiedyś.

      Usuń
    4. Jest to możliwe. tylko na innych warunkach, oczywiście :)

      Usuń
    5. To nie to samo, co sobie wymarzyłam.

      Usuń
    6. Marzenia w rzeczywistości przeważnie różnią się od tych w naszej głowie.

      Usuń
    7. Nie warto się jednak tym wszystkim aż tak załamywać.

      Usuń
    8. Przecież się nie załamuje za bardzo, noo.

      Usuń
  10. Mi się nigdy nie spieszyło do dorosłości, a ona nagle nadeszła :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się ją "odkładać" w każdy możliwy sposób, ale niestety czas jest nieubłagany. Robi co chce.

      Usuń
    2. No właśnie, co za wredny czas XD

      Usuń
    3. Chamski to mało powiedziane :)

      Usuń
    4. Ale już go nie wyzywajmy :D

      Usuń
  11. też bym chciała powrócić do dzieciństwa, ale to bezsens, bo zamiast myśleć o przyszłości powinnam budować teraźniejszość i nadal cieszyć wszystkim jak małe dziecko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkim da się teraz cieszyć jak małe dziecko :P

      Usuń
  12. Znów poczułam się starą prukwą, która nie może się turlać w śniegu. Wiesz co? Nienawidzę tego. Chociaż z drugiej strony, dorosłość też miewa swoje dobre dni.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tam osobiście przeraża dorosłość, nie chcę jej.

      Usuń
  13. Szkoda, że nie można cofnąć czasu. Myślę, że każdy z nas doceniłby wówczas tę wspaniałość dzieciństwa. Będąc dziećmi, nie możemy doczekać się dorosłości, a będąc dorosłymi, tęsknimy za beztroskim dzieciństwem. Najgorsza jest świadomość, że to już nigdy nie wróci. Przeszło. Koniec. Witaj, dorosłości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja tak bardzo uciekam od tego "witaj, dorosłości".

      Usuń
  14. Zrób coś dla siebie i po prostu... nie zatracaj się w takich pragnieniach. Czasu (nie)stety nie da się cofnąć...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba za bardzo tęsknie za tą swobodą i czasami ciężko mi przestać myśleć o tym jakby to było fajnie, gdybym znów wróciła do dzieciństwa. Ale fakt, masz rację.. nie powinnam się w tym zatracać.

      Usuń
    2. Od czasu do czasu można, nikt nam tego nie zabroni. Ale im częściej uciekamy, tym ciężej nam się funkcjonuje w dzisiejszej rzeczywistości.

      Usuń
    3. Może dlatego jest mi ciężko?

      Usuń
  15. Dzieciństwo było dobre, bardzo (: Ale nie wyobrażam sobie ciągłego bycia dzieckiem. Lubie mój wiek teraźniejszy, jako nastolatka czuje się dobrze. Mimo, że są problemy i zmartwienia, że co chwile cos się psuje i nie wychodzi... to jednak jest dobry, niepowtarzalny okres w życiu.
    Główka do góry (:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mimo wszystko chyba każdy ma czasami ochotę wrócić do dzieciństwa.

      Usuń
  16. Zima chyba zawsze sprawia, że myślę o dzieciństwie. Ach, było łatwiej. Tak szybko minęły mi te lata beztroski. Nie chcę już nic dalej, jest wystarczająco ciężko.
    Świetny szablon =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A potem będzie jeszcze ciężej, nieciekawie.
      Dziękuję ;)

      Usuń
  17. ooo tak, jeden dzien na pewno by się przydał. byleby tylko uciec od nauki i sprawdzianów ^^

    OdpowiedzUsuń
  18. Sztuką jest znaleźć w sobie dzieciaka i nie zatracić go nigdy. Nawet kiedy jest się już dorosłym. Życzę Ci tego, mnie się udaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciesz się młodością póki czas! :>
    Może jest tak, że człowiek zawsze idealizuje przeszłość? Może to dzieciństwo tylko pozornie jest proste, bo już tak odległe?...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Staram się z niej korzystać :)
      Większość rzeczy odległych wydaje mi się łatwe.

      Usuń
  20. Być dzieckiem można być zawsze, co z tego, że ciało się starzeje...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba zachowywać się odpowiednio do swojego wieku.

      Usuń
  21. może po prostu, jak moja poprzedniczka powiedziała, trzeba odnaleźć dziecko w sobie. ja dzisiaj siedziałam z mamą w kuchni, zacieszając z słuchawek do telefonu w kształcie truskaweczek i jak mama się tak na mnie pobłażliwie spojrzała i stwiedziła, że osiemnastolatka, a jak dziecko się zachowuje, to powiedziałam, że każdy jest w głębi dzieckiem, a ja to tylko pielęgnuję :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja tam czasami potrafię sobie siedzieć na lekcji i zacząć się cieszyć do siebie :D

      Usuń
    2. ja zbyt często mam jakieś odchyły :D

      Usuń
  22. Niestety, zawsze tęsknimy za przeszłością. Kiedyś będziemy chciały być piękne i młode :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Zawsze można zabawić się jak dziecko, bez względu na wiek;p
    Ładnie tu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt nam nie broni, na szczęście :P
      Dziękuję :)

      Usuń
    2. Do czasu ;D
      Proszę ^^

      Usuń
    3. Sugerujesz, że kiedyś ktoś mógłby mi tego zabronić? :D

      Usuń
    4. "Dorośnij wreeeeszcie, aaaaaaaaa!!! Co Ty wprawiasz?!?!?!" kiedyś może i tak xD oby nie ^^

      Usuń
    5. Niech tylko spróbują :D

      Usuń
  24. ech no kazdy znow chcialaby byc dzieckiem kiedy to nie ma zadnych problemow ale coz czasu nie da sie cofnac niestety

    OdpowiedzUsuń
  25. ostatnio okropnie zatęskniłam za takimi chwilami. pomyśleć sobie, że już nigdy pierwsza gwiazdka i oczekiwanie na mikołaja nie sprawi mi radości - to przykre.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cholernie przykre, i te całe święta tracą swój urok. Kiedyś były piękniejsze.

      Usuń
    2. dokładnie. teraz święta to po prostu trochę wolnego. no i czas spędzony z rodziną, chociaż to też nie zawsze cieszy.

      Usuń
    3. Ja nie czuję już tej magii.

      Usuń
  26. Przepraszam, że odniosę się tylko do KSW, ale mnie to siekło :D. LUBISZ TO?! O mamo, sporty walki to jedyne nieogarnione przeze mnie sporty. Kompletnie nie ogarniam ich sensu ;).
    Cudowny szablon! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja właśnie tylko je ogarniam i uwielbiam! <3
      Dziękuję. :)

      Usuń
  27. To przykre, że tak jest. Za każdym razem, gdy święta nie sprawiają mi radości to jestem w stanie siedzieć w pokoju i jak to się mówi - pluć sobie w brodę, bo nie mogę nic z tym zrobić.

    To chyba tkwi w środku, taka blokada, taka bezsilność.
    A może to kwestia poznania? Albo przyzwyczajenia?

    OdpowiedzUsuń