piątek, 23 listopada 2012

nie wiem gdzie

Słodki uśmiech. Piwne oczy patrzące na mnie tym właśnie spojrzeniem. Dłonie, które obejmują mnie w talii. Które przyciskają do jego ciała. Moje ręce, które splatają się na jego szyi. Jego nos wędrujący po moim policzku, po szyi. Jego usta miziające nasze ulubione miejsce na moim ciele - obojczyki. Nasze usta spotykające się gdzieś tam, szukające miejsca dla siebie pomiędzy nami. Moje ręce wędrujące po jego torsie. Nasze ciała stykające się. Do domu, do domu, do domu. Ja przed laptopem w towarzystwie herbaty. On gdzieś tam, nie wiem gdzie.. Tęsknie, chcę już być przy nim. Chcę czuć się bezpieczna.

55 komentarzy:

  1. Chciałabym mieć do kogo tak tęsknić.
    Uwielbiam "te" spojrzenia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz to nawet tęsknota wydaję siębyć miła..
      A kto nie uwielbia?

      Usuń
    2. Oj tęsknię do czegoś takiego ;)
      Chyba nie da się ich nie uwielbiać :P

      Usuń
    3. A ja tęsknie za nim.
      I tak najsłodsze są uśmiechy <3

      Usuń
    4. A mi przydałby się ktoś prawdziwy do tęsknienia.

      Usuń
    5. czasami naprawdę trudno znaleźć taką osobę, ale wierzę, że i Ty kiedyś będziesz tak za kimś tęskniła.

      Usuń
    6. Ciągle się łudzę i mam taką nadzieję.

      Usuń
    7. Pewnie jak przestaniesz mieć nadzieję to ktoś się pojawi.

      Usuń
    8. No weź, nie komplikuj! :<

      Usuń
    9. Lubię, pamiętasz? :D

      Usuń
  2. Prywatny akumulator szczęścia. Jakie to milutkie ,och . *:

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dobrze mieć taką osobe przy sobie co powoduje, ze nasz wskażnik szczęścia rośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja bym tak chciała. Nawet tęsknić i mieć z kim uwielbiać obojczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy kiedyś znajdzie taką osobę! ;)

      Usuń
    2. Nie wątpię :) Ja uwielbiam czytać o takim szczęściu.

      Usuń
    3. A ja uwielbiam pisać o swoim szczęściu :P

      Usuń
    4. I dobrze :) Ja mam wrażenie, że mój blog jest bardzo ponury, bo każdy post ludzie odbierają jako smutny. Po prostu nie umiem pisać o szczęściu, więc posiadasz cenną umiejętność :)

      Usuń
    5. Moim zdaniem to nie jest żadna umiejętność, po prostu piszę to co czuję. :)

      Usuń
    6. To też trzeba umieć :p

      Usuń
  5. dookładnie.. "gdzieś tam, nie wiem gdzie", też już za Nim tęsknię. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurde, przecież ja nawet tęsknie za nim, gdy się żegnamy.

      Usuń
  6. Pasuje mi do tego posta "Zawsze tam gdzie Ty - Lady Pank" :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ty nie myśl tak o nim, bo się zadręczysz XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Czasem potęsknić trochę też trzeba. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. DOBRA MUZYCZKA! :D
    i w słowach czuć, że kochasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się podoba! :D
      Naprawdę czuć? To cudownie..

      Usuń
    2. Przecudowne. A ta piosenka mnie uzależniła od siebie totalnie.

      Usuń
    3. Mnie też. Gdy przeczytałam tłumaczenie to się poryczałam.

      Usuń
    4. Ona ma w sobie "to coś" :)

      Usuń
    5. Niesamowita. :) mogłabym jeszcze miliony takich określeń tu wymienić :D

      Usuń
  10. Uznaj to za próbę dla was. Może dzięki tej rozłące będziecie sobie jeszcze bliżsi.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gdy jest się szczęśliwym, nawet tęsknota bywa przyjemna. :) Jesli nie trwa zbyt długo...

    OdpowiedzUsuń
  12. brakuje mi tego bezpieczeństwa. tęsknota jest, ale już nie tak przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wiesz, nawet tęsknota jest piękna.... bo TY masz na kogo czekać, nie każdy ma takie szczęście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze wierzyłam w to, i będę wierzyć, że każdy będzie miał takie szczęście jak ja. Bo każdy na nie zasługuje.

      Usuń
  14. No tak, wcale się nie dziwię, że już przebierasz nóżkami na myśl o kolejnym spotkaniu :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile razy będzie to jeszcze mi tu wysyłały? :)

    OdpowiedzUsuń